Jak zamówić stronę internetową?

Zdecydowałeś się zlecić nam wykonanie witryny internetowej, ale nie wiesz co dalej? Poniższa lista kroków opisuje najczęstsze etapy współpracy z naszymi klientami.

Jak wygląda współpraca z nami?

1. Ustalamy (telefonicznie lub osobiście) cel, charakter i ogólną zawartość tworzonej strony internetowej.
2. Omawiamy projekt graficzny witryny w oparciu o materiały i sugestie Klienta.
3. Klient kompletuje i przekazuje nam materiały do prezentacji na stronie (tekst, zdjęcia, dane itp.).
4. Ustalamy (telefonicznie lub osobiście) szczegółowo zawartość serwisu.
5. Wykonujemy stronę (html, css, skrypty, bazy danych, grafika itp.).
6. Jeśli klient dysponuje serwerem umieszczamy stronę internetową w sieci, jeśli nie – najpierw konfigurujemy serwer i rejestrujemy domenę.
7. Przeprowadzamy promocję serwisu w internecie.
8. Zajmujemy się aktualizacją danych w serwisie.

Chcesz zamówić stronę? Zadzwoń pod numer telefonu 660 296 081 lub napisz do nas wypełniając formularz kontaktowy w zakładce kontakt.